Αυτή είναι η καθημερινή συνήθεια που μπλοκάρει την απώλεια βάρους

0
15

Οι πολλές μεταβολές στον ύπνο και η μικρή διάρκειά του σχετίζονται με δυσκολίες απώλειας βάρους και σωματικού λίπους. Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξε έρευνα που δημοσιεύθηκε τον στο International Journal of Obesity. Πρόκειται για την πρώτη μελέτη που εξετάζει αν η ποιότητα του ύπνου σχετίζεται με την απώλεια βάρους και τη μείωση του λιπώδους ιστού.

Στη μελέτη τους, οι ερευνητές από το Πανεπιστήμιο Rovira i Virgili εξέτασαν τις αλλαγές στο βάρος και το σωματικό λίπος 1.986 ατόμων που έλαβαν μέρος στη μελέτη για ένα ολόκληρο χρόνο. Όλοι οι συμμετέχοντες ήταν υπέρβαροι, παχύσαρκοι και με μεταβολικό σύνδρομο. Οι ασθενείς ακολούθησαν ένα εντατικό πρόγραμμα παρέμβασης στην καθημερινότητά τους που σχεδιάστηκε για απώλεια βάρους. Οι ερευνητές παρατήρησαν ότι τα άτομα με υψηλές μεταβολές στο μοτίβο του ύπνου – εκείνοι που δεν κοιμόντουσαν τον ίδιο αριθμό ωρών κάθε βράδυ – στην αρχή της μελέτης έχασαν λιγότερο βάρος μετά από μία περίοδο παρακολούθησης διάρκειας 12 μηνών. Επιπρόσθετα, οι μεταβολές και ο ύπνος λιγότερων των έξι ωρών ημερησίως είχε σχετιστεί με χαμηλότερη μείωση στον Δείκτη Μάζας Σώματος και την περιφέρεια μέσης.

Αυτά τα αποτελέσματα καταδεικνύουν ότι η υιοθέτηση ενός σταθερού μοτίβου ύπνου μπορεί να επηρεάσει τη διατήρηση του κατάλληλου βάρους και να προφυλάξει από άλλες μεταβολικές διαταραχές που σχετίζονται με αυξημένο σωματικό λίπος.

πηγή: ygeiamou.gr

 

ΥΓΕΙΑ, ΥΠΝΟΣ, ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ, ΣΥΝΗΘΕΙΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here