Από 100 μέχρι 15.000 ευρώ: Τα εξωφρενικά ποσά που λαμβάνουν για ένα post οι Έλληνες influencers

Οι αμοιβές των influencersΈνας nano influencer (έως 3.000 followers) μπορεί να λάβει αμοιβή από 100 – 500 ευρώΈνας micro influencer (από 3.000 έως 30.000 followers) μπορεί να λάβει από 500- 1.000 ευρώΈνας mid influencer (από 30.000 έως 100.000 followers) μπορεί να λάβει από 1.000- 5.000 ευρώΈνας macro influencer (από 100.000 έως 1 εκατ. followers) μπορεί να λάβει από 5.000 ευρώ και πάνωΈνας mega influencer (+ 1 εκατ. followers) μπορεί να λάβει από 15.000 ευρώ και πάνω

Δείτε επίσης: Πόσους ψεύτικους followers στο instagram έχουν Τούνη, Μενεγάκη και Σάκης Τανιμανίδης.

Ο τιμοκατάλογος της Ιωάννας Τούνη

Πριν από περίπου δυο χρόνια είχε έρθει στην δημοσιότητα ο τιμοκατάλογος της γνωστής επιχειρηματίας Ιωάννας Τούνη, η οποία τότε κατατασσόταν σε macro influencer αφού είχε κάπου στους 700.000 followers!

Αναλυτικά το μήνυμα της Ιωάννας Τούνη, που απαντούσε σε επιχειρήσεις και τυχόν συνεργασίες:

«Καλησπέρα θα χαρώ πολύ να συνεργαστώ μαζί σας, για διευκόλυνση σας παραθέτω ένα ενδεικτικό τιμοκατάλογο υπηρεσιών προβολής μέσω του λογαριασμού μου @j.touni στο instagram.

Για ένα post – φωτογραφία στον προσωπικό μου λογαριασμό καθώς και ένα story το κόστος ανέρχεται στα 1200 € + Φ.Π.Α.

H τιμή για κάθε αυτόνομο story (15 δευτερόλεπτα χωρίς Swipe up) είναι στα 350 € + ΦΠΑ.

*Τα stories μου βλέπουν καθημερινά παραπάνω από 300.000 άτομα μέσα στο εικοσιτετράωρο (που είναι η διάρκεια online του κάθε story στο instagram)

Προσθήκη Swipe up + 50 €

Προσθήκη εκπτωτικού κωδικού + 50 €

Πακέτο διαγωνισμού

Όσον αφορά το διαγωνισμό έχω διαμορφώσει το εξής πακέτο που έχει αποδειχθεί και το πιο αποδοτικό το κόστος ανέρχεται στα 5000 € + ΦΠΑ.»

Τώρα, βέβαια, έχει περάσει το 1 εκατομμύριο και σίγουρα οι αμοιβές της έχουν διαμορφωθεί αναλόγως…

Άχαστο ανέκδοτο: Ο νέος παπάς της Ενορίας και ο Αρχιεπίσκοπος

Μάθιου Πέρι: Πως πάτησε πόδι στα «Φιλαράκια» για να σώσει το τηλεοπτικό ειδύλλιο Τσάντλερ – Μόνικα