Προσφορες διακοπών. Τουριστικά πακέτα για διακοπές και ξενοδοχεία all inclusive

16

Ελλάδα είναι από τις χώρες που έχει αποδείξει ότι μπορεί να είναι στους πιο ελκυστικούς προορισμούς για τους τουρίστες. Έτσι λοιπόν για ακόμη μία φορά, η χώρα μας κατατάχθηκε ως ο

​πέμπτος ​καλύτερος τουριστικός προορισμός για το 202

0, σύμφωνα με έρευνα που διενεργήθηκε από την εταιρεία έρευνας αγοράς ​Ipsos​, η οποία αξιολογεί τις αντιλήψεις των καταναλωτών σε 50 χώρες. Όλοι ψάχνουν προσφορες ξενοδοχειων ALL INCLUSIVE εσυ;

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο δείκτης ​2020 Anholt-Ipsos Nation Brands Index​, ο οποίος υπολογίζει τη «φήμη» των κρατών ανά τον κόσμο σε μία σειρά οικονομικών δραστηριοτήτων, χάρισε μια μεγάλη διεθνή επιτυχία για τον ελληνικό τουρισμό. Για την έρευνα, πραγματοποιήθηκαν 20.019 διαδικτυακές συνεντεύξεις σε 20 χώρες και σε ηλικίες 18 ετών και άνω, από 7 Ιουλίου έως 31 Αυγούστου. Οι ερωτηθέντες κλήθηκαν να αξιολογήσουν 50 χώρες σε διάφορα θέματα όπως εξαγωγές, διακυβέρνηση, πολιτισμός, άνθρωποι, τουρισμός, μετανάστευση και επενδύσεις..

Ελλάδα ξεπέρασε τις ΗΠΑ ως δημοφιλής τουριστικός προορισμός

παγκόσμια αναγνώριση του τουριστικού προϊόντος της χώρας μας, το γεγονός ότι η Ελλάδα κατέλαβε την 5η θέση, γίνεται ακόμα πιο σημαντική: Η Ελλάδα εκτόπισε φέτος​από τη θέση αυτή ​τις ΗΠΑ​.Η Ιταλία και η Γαλλία παραμένουν στην κορυφή της λίστας, καταλαμβάνοντας την 1η και 2η θέση αντίστοιχα. Ακολουθεί στην 3η θέση το Ηνωμένο Βασίλειο (από την 4η το 2019) αλλάζοντας στην ουσία φέτος θέσεις με την Ισπανία που καταλαμβάνει την 4η θέση.

Στην κορυφή της γενικής κατάταξης (σύνολο κατηγοριών) βρίσκεται η Γερμανία για 6η συνεχή χρονιά και αν επαναλάβει τον άθλο της και του χρόνου θα καταφέρει να ισοφαρίσει το ρεκόρ που κατέχουν οι ΗΠΑ. Ακολουθεί το Ηνωμένο Βασίλειο (από 4ο πέρυσι), ενώ η Γαλλία υποχώρησε από τη 2η θέση πέρυσι στην 5η. Θεαματική είναι η υποχώρηση των ΗΠΑ στη 10η θέση, βλέποντας τη φήμη τους να υποχωρεί σημαντικά σε όλους τους τομείς το 2020.

Εύσημα στην Ελλάδα για τον τρόπο διαχείρισης της κρίσης του κορωνοΐού απονέμει στη χώρα μας το Αμερικανικό δίκτυο CNN
Το Αμερικανικό δίκτυο CNN περιγράφει την χώρα μας ως​“έναν άκρως ελκυστικό τουριστικό προορισμό”​.Υπογραμμίζει δε ότι καταφέραμε και κρατήσαμε σε χαμηλά επίπεδα την εξάπλωση του Covid-19, ενώ στην προσπάθεια επανεκκίνησης της τουριστικής βιομηχανίας, πάντα στο νέο πλαίσιο που επιβάλλει η πανδημία, τα ξενοδοχεία και άλλα καταλύματα και καταστήματα κάνουν ό,τι καλύτερο προκειμένου οι επισκέπτες να αισθανθούν ασφαλείς. «Εάν αναρωτιέστε πώς έχει επηρεάσει ο κορονοϊός το όνειρο των διακοπών στην Ελλάδα με το γαλανό ουρανό, τις θάλασσες, τον λαμπερό ήλιο και την πιο νόστιμη σαλάτα, που έχετε δοκιμάσει ποτέ- δεν το έχει» αναφέρει χαρακτηριστικά ο Barry Neild, που υπογράφει το άρθρο.

«Η Ελλάδα έχει εργαστεί σκληρά για να προσαρμόσει την τουριστική σεζόν στην εποχή της πανδημίας του νέου κορωνοϊού» σημειώνει, προσθέτοντας πως «προς το παρόν τουλάχιστον, αυτό φαίνεται να αποδίδει, ακόμη κι όταν ένα
δεύτερο κύμα της πανδημίας απειλεί ήδη άλλους ευρωπαϊκούς προορισμούς. Εν μέρει, χάρη στο γεγονός ότι, μέχρι στιγμής έχουν καταγραφεί λίγα κρούσματα, κατά την επίσκεψή σας σε πολλά μέρη της Ελλάδας αυτή την περίοδο είναι σαν είναι βρίσκεστε σε μια χώρα όπου ουδέποτε επλήγη από τη νόσο Covid-19» προσθέτει. Και εξηγεί: «Υπάρχουν οδηγίες, αλλά οι όμορφες παραλίες, οι πεντακάθαρες θάλασσες και οι παραθαλάσσιες ταβέρνες εξακολουθούν να σερβίρουν 100% αυθεντική ελληνική χαλάρωση που απαιτείται για να θεραπεύσουν τη «μαυρίλα» του lockdown».

«Απολυμαντικά χεριών βρίσκονται παντού – σε λόμπι ξενοδοχείων, έξω από τα δωμάτια, μέσα στα δωμάτια, ακόμη και στα μικρά μπουκάλια στο μπάνιο, δίπλα στο αφρόλουτρο και το σαμπουάν που προσφέρονται δωρεάν στους ενοίκους. Τα τηλεχειριστήρια για την τηλεόραση και των κλιματιστικών είναι μερικές φορές τυλιγμένα σε πλαστικό» συνεχίζει, ενώ προσθέτει ότι υπάρχει ειδική σήμανση στο δάπεδο για την τήρηση των αποστάσεων, που δεν είναι πάντα εφικτή. Αντί για τον παραδοσιακό μπουφέ, το πρωινό σερβίρεται μεμονωμένα δυσχεραίνοντας το έργο των ξενοδόχων και των υπαλλήλων. Τα μέτρα, σημειώνει τηρούνται και από τα εστιατόρια, ακόμη και από τις μικρές ταβέρνες σε νησιά και χωριά.

Η Ελλάδα ως δημοφιλής τουριστικός προορισμός – Εγκώμια στο διαδίκτυο

Στους 8 κορυφαίους προορισμούς γαμήλιων ταξιδιών στον κόσμο κατατάσσουν την Ελλάδα οι χρήστες της πλατφόρμας ​Pinterest​, σύμφωνα με έρευνα της Kuoni σε 10.000 πίνακες φωτογραφιών που αφορούν τα γαμήλια ταξίδια στην πλατφόρμα.

Ελλάδα ανακηρύχθηκε, ως ο κορυφαίος τουριστικός προορισμός σε παγκόσμιο επίπεδο για το 2020, σύμφωνα με την ενημερωτική ιστοσελίδα Insider​. Συγκεκριμένα, τον Νοέμβριο, το Insider ζήτησε από τους αναγνώστες του να ψηφίσουν την χώρα που θέλουν να επισκεφτούν μέσα στο 2020. Την πρωτιά κατέκτησε η Ελλάδα. «Με πανέμορφες παραλίες, ιστορική αρχιτεκτονική, φρέσκα ψάρια και υπέροχη νυχτερινή ζωή, δεν είναι και άξιο απορίας πώς όλοι ψηφίσατε για την Ελλάδα» αναφέρεται σε βίντεο της ιστοσελίδας, το οποίο δείχνει πλάνα από τα ελληνικά νησιά και την Αθήνα.

«Η χώρα έχει πολλά να προσφέρει, πλούσια αρχαία ιστορία, φρέσκα θαλασσινά, ελληνικά φαγητά όπως η φέτα και ο μπακλαβάς, όμορφη θέα στα ηλιοβασιλέματα και πολλές δραστηριότητες, όπως κολύμπι στις παραλίες και σκι στα βουνά».

Ελλάδα ως 12μηνος προορισμός, συμφωνα με Γαλλικό δημοσίευμα

Βρες μοναδικες προσφορες ξενοδοχειων με ημιδιατροφή
Ένα θετικό δημοσίευμα για τον ελληνικό τουρισμό και τη διαχείριση της πανδημίας από την Ελλάδα έρχεται από τη Γαλλία και την τουριστική ιστοσελίδα la quotidienne.fr​, όπου δημοσιεύεται άρθρο του Frédéric de Poligny, με τίτλο: «WTM: Πώς η Ελλάδα βλέπει την τουριστική της σεζόν το 2021».
Όπως αναφέρεται στο γαλλικό δημοσίευμα, κατά τη διάρκεια της διαδικτυακής συνέντευξης Τύπου, ο υπουργός Τουρισμου κ. Χάρης Θεοχάρης υπενθύμισε ότι απέναντι στους υγειονομικούς κινδύνους από τον Covid-19, η Ελλάδα πήρε κρίσιμες αποφάσεις πολύ γρήγορα, πριν από τις άλλες μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένου ενός πρώιμου γενικευμένου περιορισμού και ενός αυστηρού κλεισίματος των συνόρων. Χάρη σε αυτά τα μέτρα, η Ελλάδα μπόρεσε να ξανανοίξει τη χώρα στον διεθνή τουρισμό από την 1η Ιουλίου, υποδεχόμενη 4,5 εκατομμύρια ξένους τουρίστες, κυρίως Ευρωπαίους, αν και είμαστε μακριά από το ρεκόρ των 30 εκατομμυρίων επισκεπτών το 2019.

Οι 3 μεγαλύτερες αγορές ήταν η ​Γερμανία​,το ​Ηνωμένο Βασίλειο​και η ​Γαλλία. Αν και ο κ.Θεοχάρης ανακοίνωσε τον αριθμό των 750.000 Βρετανών για την καλοκαιρινή σεζόν 2020, οι επίσημες στατιστικές για τη Γαλλία δεν έχουν ακόμη δημοσιευτεί. Ωστόσο, σύμφωνα με έρευνα που διενήργησε η Interface Tourism στα μέσα Σεπτεμβρίου, η Ελλάδα είναι ο κορυφαίος ταξιδιωτικός προορισμός για τους Γάλλους (εκτός Γαλλίας).

«Κατά τη διάρκεια ρεπορτάζ διάρκειας 3 εβδομάδων που πραγματοποιήσαμε στην Ελλάδα τον περασμένο Σεπτέμβριο, καταφέραμε να δούμε πόσο καλά εφαρμόζονται οι οδηγίες υγιεινής παντού στη χώρα, είτε πρόκειται για απολύμανση δωματίων ξενοδοχείου ή στα εστιατόρια. Ακόμα και στο μικρότερο χωριό, είναι αδύνατο να καθίσετε σε ένα τραπέζι σε μια απλή παραδοσιακή ταβέρνα χωρίς να το απολυμάνει πρώτα ο σερβιτόρος», αναφέρεται στο Δημοσίευμα.

«Επιπλέον, σε περίπτωση πιθανής μόλυνσης κατά τη διάρκεια της διαμονής, ο τουρίστας θα περιοριστεί σε ξενοδοχείο που έχει οριστεί ειδικά από την ελληνική κυβέρνηση (υπάρχει ένα σε κάθε τουριστική περιοχή) για καραντίνα 14 ημερών. Τα έξοδα αυτής της καραντίνας και κάθε ιατρικής περίθαλψης καλύπτονται πλήρως από την Ελλάδα. Ένα σημαντικό μέτρο που μπορεί να καθησυχάσει τους ξένους επισκέπτες και που οι άλλες χώρες θα έπρεπε να υιοθετήσουν εάν δεν θέλουν να χάσουν ένα τμήμα από τους τακτικούς τους επισκέπτες. Αν και η άφιξη του εμβολίου αναμένεται σύντομα, δεν είναι ρεαλιστικό να πιστεύουμε ότι η εφαρμογή ενός προγράμματος εμβολιασμού θα είναι δυνατή βραχυπρόθεσμα. Ο

Θεοχάρης κάνει εκστρατεία εδώ και αρκετούς μήνες για την εφαρμογή μιας κοινής ευρωπαϊκής πολιτικής για τη διασφάλιση της κυκλοφορίας των τουριστών στην Ευρώπη».

Αλλά η Ελλάδα δεν αρκείται στη σκέψη ότι η ανάκαμψη του τουρισμού στη χώρα θα ξεκινήσει ξανά την επόμενη άνοιξη. Στόχος είναι η Ελλάδα να περάσει από έναν εποχιακό προορισμό σε έναν ​12μηνο προορισμό​,επειδή είναι μια χώρα που τα έχει όλα. «Η μη τουριστική εποχή είναι υπέροχη, οι χειμερινοί μήνες είναι ιδανικοί για city-breaks, τα μεγάλα νησιά, όπως η Ρόδος και η Κρήτη έχουν ένα πολύ ευχάριστο κλίμα. Μπορεί επίσης κανείς να κάνει σκι στην ηπειρωτική Ελλάδα και την Πελοπόννησο. Από τον Φεβρουάριο έως τον Μάρτιο, οι λάτρεις της πεζοπορίας και του trekking μπορούν να ανακαλύψουν υπέροχες διαδρομές απολαμβάνοντας υγιεινή και νόστιμη τοπική γαστρονομία.
Η Ελλάδα ασφαλής προορισμός για τους Γερμανούς

Στους ασφαλείς προορισμούς της Ευρώπης, ανάμεσα στους οποίους βρίσκεται και η Ελλάδα, αναφέρεται η γερμανική εφημερίδα Handelsblatt, τονίζοντας ότι «οι διακοπές στην Ελλάδα ήταν δυνατές χωρίς περιορισμούς από τον Ιούνιο ενώ είναι σήμερα ο πιο δημοφιλής προορισμός για την TUI, η οποία παρατείνει τα προγράμματά της μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου». «Ο αριθμός των μολύνσεων από κορονοϊό αυξάνεται και πάλι από τις αρχές Ιουλίου, αλλά είναι πολύ χαμηλότερος σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές όπως η Τουρκία, η Ιταλία και η Ισπανία», γράφει συγκεκριμένα η οικονομική γερμανική εφημερίδα αναφερόμενη στην Ελλάδα.

Όπως αναφέρει η Deutsche Welle, η Handelsblatt γράφει «οι ταξιδιώτες πρέπει να εγγραφούν στο διαδίκτυο εκ των προτέρων, να λάβουν έναν κωδικό QR στο κινητό τους τηλέφωνο και γίνονται τυχαία τεστ για το Covid-19 κατά την άφιξη τους. Η Ελλάδα είναι σήμερα ο πιο δημοφιλής προορισμός για την TUI, η οποία παρατείνει τα προγράμματά της μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου».

«Η (ελληνική) κρατική αρχή πολιτικής προστασίας παρέχει πληροφορίες στο διαδίκτυο σχετικά με την κατάσταση των κρουσμάτων στις 74 περιφέρειες της χώρας. Για ορισμένα τουριστικά hotspots όπως τη Μύκονο, τη Σαντορίνη και τη Ζακύνθο ισχύει το επίπεδο πορτοκαλί,

που σημαίνει "αυξημένη επαγρύπνηση ". Οι "πράσινες" περιοχές με λιγότερα κρούσματα κορονοϊού περιλαμβάνουν νησιά όπως την Κεφαλονιά, την Ιθάκη και τη Λευκάδα, την Άνδρο, την Τήνο και τη Μήλο, καθώς και τη δυτική ακτή της χερσονήσου της Πελοποννήσου, η οποία είναι δημοφιλής στους Γερμανούς. Πολλά ξενοδοχεία βασίζονται στα τεστ».

Η Ελλάδα Νο1 τουριστικός προορισμός για τους Αυστριακούς

Όπως πέρυσι το καλοκαίρι, έτσι και φέτος η Ελλάδα είναι ο “υπ΄αριθμόν ένα” τουριστικός προορισμός για το μεγαλύτερο αυστριακό τουριστικό όμιλο “TUI Austria”, με τις έως τώρα κρατήσεις για τη χώρα μας να έχουν αυξηθεί κατά 60% σε σχέση με πέρυσι, δήλωσε σήμερα η γενική διευθύντρια του Ομίλου, Λίζα Βέντιγκ, παρουσιάζοντας στη Βιέννη το πρόγραμμα του 2017 με νέους προορισμούς και νέες προσφορές.

Σύμφωνα με την ίδια, ιδιαίτερα καλά εξελίσσονται οι κρατήσεις για την Κρήτη, την Κέρκυρα και τη Ρόδο, ενώ στην παλιά δυναμική της επιστρέφει η Κως -για την οποία οι κρατήσεις έχουν ήδη διπλασιαστεί σε σχέση με πέρυσι- και για το λόγο αυτό ο Όμιλος την περασμένη εβδομάδα είχε αυξήσει κατά 15% τον αριθμό των πτήσεων προς αυτά τα τέσσερα ελληνικά νησιά.
Ήδη με την έναρξη της σεζόν των κρατήσεων, που στον “TUI Austria” έγινε τον περασμένο Οκτώβριο, η προσφορά σε ξενοδοχεία στην Κρήτη, στη Ρόδο και στην Κω, έχει διευρυνθεί κατά 40% σε σχέση με πέρυσι, ενώ, στο πλαίσιο της παρατηρούμενης τάσης του Αυστριακού τουρίστα να προτιμά μικρότερα νησιά, όπως η Κάρπαθος, η Ζάκυνθος, η Λευκάδα ή η Κεφαλονιά, ο Όμιλος θα εγκαινιάσει αυτό το καλοκαίρι τη νέα ομάδα ξενοδοχείων του στη Ζάκυνθο και στην Κεφαλονιά.

Όπως ανέφερε η γενική διευθύντρια του αυστριακού τμήματος του διεθνούς ταξιδιωτικού ομίλου TUI, την Ελλάδα, που βρίσκεται φέτος στην πρώτη θέση για δεύτερη συνεχή χρονιά, ακολουθούν στην Ευρώπη η Ισπανία, η Ιταλία, η Κροατία και η Αίγυπτος, ενώ συνεχίζεται η δραματική πτώση της περασμένης χρονιάς στη ζήτηση για διακοπές στην Τουρκία, που το περσινό καλοκαίρι ήταν κατά 40% μειωμένη σε σχέση με το 2015.

Η Ελλάδα για τους Βρετανους και τις άλλες Ευρωπαϊκές χώρες

Δύο εβδομάδες μετά την προειδοποίηση της Βρετανίας στους πολίτες της να μην ταξιδεύουν στην Ισπανία, λόγω διασποράς του κορωνοϊού, οι τιμές για διακοπές στην Ελλάδα και την Τουρκία παρουσιάζουν μείωση 28% και για την Ιταλία 52%.

Αυτό προκύπτει από τα πιο πρόσφατα στοιχεία που συνέλεξε η Βρετανική πλατφόρμα σύγκρισης τιμών ταξιδιωτικών υπηρεσιών, TravelSupermarket. Πηγές από την τουριστική βιομηχανία εικάζουν οτι οι ανταγωνιστικοί προορισμοί μειώνουν τις τιμές τους προκειμένου να προσελκύσουν Βρετανούς τουρίστες που επρόκειτο να ταξιδέψουν άμεσα στην Ισπανία.

Όπως μεταδίδει το TravelMole, οι αναζητήσεις ταξιδίων για την Ισπανία παρουσίασαν μείωση 80% μετά το «βέτο» της Βρετανίας, πυροδοτώντας έτσι τη ζήτηση για Ελλάδα και Τουρκία. Αυτός είναι ο λόγος που οι τουρ οπερέιτορ αύξησαν αμέσως τις χωρητικότητές τους για τις χώρες αυτές, ιδιαίτερα οι TUI Hν. Βασιλείου και Ιρλανδίας και Jet2. Σύμφωνα με την TravelSupermarket η Ελλάδα έχει γίνει η δημοφιλέστερη χώρα προορισμού για το 2020, και ακολουθούν η Τουρκία, η Ιταλία, η Μάλτα και η Κροατία. Επιπλέον, καταγράφεται ισχυρή ζήτηση για τον Απρίλιο και το Μάιο του 2021.

Η έρευνα της εταιρείας Horwath HTL

Στο «TOP 3» των προορισμών της Μεσογείου, βρίσκεται η Ελλάδα με τουρίστες που επιθυμούν να την επισκεφτούν, με βάση έρευνα σε 12 αγορές στόχους του εισερχόμενου ελληνικού τουρισμού που έκανε η ​Horwath HTL​, συμβουλευτική εταιρεία παγκοσμίως με εξειδίκευση στον τουρισμό.

Πιο αναλυτικά, ανάμεσα σε 8 προορισμούς της Μεσογείου, με πρώτη σε προτίμηση την Ισπανία (22,04%), η Ελλάδα διατηρεί την 3 η θέση προτίμησης διακοπών (15,01%), ελάχιστα πίσω από την Ιταλία (15,70%) που παρά την σφοδρότητα της πανδημίας, διατηρεί όπως προκύπτει από τα ευρήματα της μελέτης, πολύ ισχυρό brand name.
Ποια μέρη της Ελλάδας αγαπούν οι ξένοι

Οι πρώτοι σε προτίμηση προορισμοί της Ελλάδας είναι η Χαλκιδική (18,35%), η Κρήτη (15,60%), η Σαντορίνη (13,76%), η Κέρκυρα & Μύκονος (11,93%) και η Ρόδος (11,01%). Άλλοι ελληνικοί προορισμοί που προέκυψαν από την έρευνα είναι: άλλα νησιά Ιονίου (4,59%), άλλα νησιά των Κυκλάδων (3,67%), Κως (3,67%) και Πελοπόννησος (2,75%).

Ασφαλείς για να ταξιδέψουν αισθάνονται το 64%

Σε ό,τι αφορά τα βασικά συμπεράσματα της μελέτης τονίζεται ότι πάνω από τα 2/3 των ερωτηθέντων αισθάνεται αισιόδοξα για το μέλλον του τουρισμού και τα ταξίδια. Το 52,48% απάντησε πως επιθυμεί το ταξίδι αυτό να είναι στο εξωτερικό, το 63,91% δηλώνει πως αισθάνεται ασφαλής για να ταξιδέψει με Αεροπλάνο.

Το 45,10% θα προτιμήσει ξενοδοχειακό κατάλυμα

Παράλληλα το 45,10% των ερωτηθέντων θα προτιμήσει ξενοδοχειακό κατάλυμα για την διαμονή του (25,21% ανεξάρτητο ξενοδοχείο, 19,89% ξενοδοχείο που να ανήκει σε διεθνή αλυσίδα).

Το 27,02% θα επιλέξει ενοικιαζόμενα δωμάτια και βραχυχρόνιες μισθώσεις, ενώ άλλο ένα 27,88% θα επιλέξει να διανυκτερεύσει σε σπίτι οικογένειας ή φίλων.

Τα κριτήρια επιλογής προορισμού

Αυτό που θα τους κάνει να λάβουν την τελική τους απόφαση και να ταξιδέψουν, είναι ο τρόπος με τον οποίο η κυβέρνηση της χώρας που θα επισκεφτούν διαχειρίστηκε την πανδημία (26,34%), τα πρωτόκολλα υγιεινής και ασφάλειας που έχουν εφαρμοστεί (24,52%), καθώς και οι υποδομές υγείας των προορισμών.
Κλασσικά κριτήρια επιλογής όπως τα τοπικά αξιοθέατα (13,45%) και οι ανταγωνιστικές τιμές σε πακέτα διακοπών (11,57%) δεν φαίνεται να είναι τα βασικά κριτήρια επιλογής, τουλάχιστον για την τουριστική περίοδο του 2020.

ταυτότητα της έρευνας

έρευνα υλοποιήθηκε ηλεκτρονικά από τις 08 έως τις 22 Ιουνίου 2020 σε 1.000 ερωτηθέντες από 12 αγορές – στόχους του εισερχόμενου τουρισμού της Ελλάδας.

Πιο αναλυτικά στην μελέτη συμμετείχαν άνδρες και γυναίκες όλων των ηλικιακών ομάδων (18-24, 25- 34, 35-44, 45-54, & 54) από Αυστρία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Γερμανία, Δανία, Ισπανία, Ην. Βασίλειο, Ισραήλ, Ιταλία, Ολλανδία, Σουηδία και Η.Π.Α.

ετοιμότητα των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων και των τοπικών κοινωνιών, θα θέσει τις βάσεις ανάκαμψης του ελληνικού τουρισμού εν όψει της τουριστικής περιόδου του 2021.