Λούρδη Λεόν: Πρωταγωνιστεί στη διαφημιστική καμπάνια της Calvin Klein, με τις αξύριστες μασχάλες της σε πρώτο πλάνο

Όπως όλα δείχνουν, κόρη της Μαντόνα έχει ήδη μπει δυναμικά στο χώρο του μόντελινγκ

Στη νέα διαφημιστική καμπάνια της εταιρείας Calvin Klein πρωταγωνιστεί η κόρη της Μαντόνα, Lourdes Leon, και αίσθηση προκαλούν οι αξύριστες μασχάλες της.

Στη μία από τις δύο ασπρόμαυρες φωτογραφίες που μοιράστηκε, πριν λίγες ώρες, η 25χρονη με τους περισσότερους από 289.600 followers της, φορά ένα άνετο σετ εσωρούχων Calvin Klein, το οποίο αποτελείται από ένα σουτιέν–bralette και slip.

Aποπνέοντας αυτοπεποίθηση και έχοντας προκλητικό ύφος, σηκώνει τα χέρια της και δείχνει σε πρώτο πλάνο τις αξύριστες μασχάλες της. Τα πλούσια μαλλιά της πέφτουν ίσια και μυτερά στην κοιλιά της, ενώ λάμψη της χαρίζει το αστραφτερό σκουλαρίκι αφαλού και στιλ το διακριτικό σκουλαρίκι που κοσμεί τη μύτη της.

Στην άλλη φωτογραφία που ανάρτησε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, εμφανίζεται με αθλητικό look. Φορώντας ένα φούτερ και ένα σούπερ μίνι ποδηλατικό σορτς Calvin Κlein, παίζει με τα μακριά μαλλιά της και στρέφει το βλέμμα της δεξιά.

Η μόδα της «φυσικής ομορφιάς» σε κάποιους αρέσει, σε άλλους όχι. Γυναίκες κάνουν την μία αισθητική επέμβαση μετά την άλλη και βάφονται έντονα, χωρίς να το χρειάζονται πραγματικά. Την ίδια στιγμή, στην ίδια κοινωνία, άλλες δεν πιάνουν ξυράφι στα χέρια τους, αφήνοντας τις τρίχες τους μακριές, ενώ άνδρες ξυρίζονται σε εβδομαδιαία βάση. Φυσικά, ο καθένας μπορεί να κάνει αυτό που τον κάνει να αισθάνεται όμορφα. Ρωτάω, όμως, μήπως κάπου το έχουμε χάσει; Μήπως όλα γίνονται για να τραβήξουμε τα βλέμματα πάνω μας, κάνοντας την υπερβολή;

Πάντως, η εταιρεία Calvin Klein επέλεξε την Λούρδη Λέον για τη διαφήμιση των προϊόντων της.

 

Μάνος Δασκαλάκης: Πάνω από τρεις ώρες κατέθετε για το θάνατο της πρωτότοκης κόρης του, Τζωρτζίνας – Ποιοι θα μιλήσουν στην ανακρίτρια τις επόμενες μέρες

Αλέξανδρος Μπουρδούμης: Ο πολυαγαπημένος του γιος και η καταγγελία της συζύγου του για σεξουαλική παρενόχληση σε βάρος του Πέτρου Φιλιππίδη