Menu

Η δημοτικότητα των online αγορών στην Ελλάδα

Οι ψηφιακές αγορές αυξάνονται στην Ελλάδα, ακολουθώντας το γενικότερο trend της ψηφιοποίησης που παρατηρείται σε όλους τους τομείς της οικονομίας. Οι online αγορές για πολλά είδη προϊόντων και υπηρεσιών αυξάνονται με τα e-shops να γίνονται όλο και πιο δημοφιλή στους καταναλωτές, σύμφωνα με τα “Τα Νέα”.

Στην Ευρώπη, το 91% των πολιτών έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο και το 56% διαθέτει βασικές και ανώτερες ψηφιακές δεξιότητες για να εκτελέσουν διάφορες δραστηριότητες στον ψηφιακό κόσμο, σύμφωνα με τη Eurostat.

Τα πρόσφατα στοιχεία της Eurostat για τις ηλεκτρονικές αγορές το 2023 αποκαλύπτουν μια στροφή προς την αυξανόμενη ψηφιοποίηση. Στην Ελλάδα, σχεδόν τρία στα τέσσερα άτομα που συμμετείχαν στην έρευνα έχουν αγοράσει πρόσφατα ρούχα, παπούτσια ή αξεσουάρ online, ένα ποσοστό που υπερβαίνει το μέσο όρο της ΕΕ.

Επιπλέον, περισσότεροι από τους τέσσερις έκαναν online παραγγελίες φαγητού, ενώ πάνω από ένα τρίτο αγόρασε ηλεκτρονικά εισιτήρια για μεταφορές. Η Ελλάδα βρίσκεται πάνω από το μέσο όρο της ΕΕ σε αρκετά από αυτά τα τομείς, αλλά υπολείπεται στις ψηφιακές υπηρεσίες streaming και downloading.

Η ψηφιοποίηση είναι γεγονός και οι καταναλωτές στην Ελλάδα επιλέγουν την άνεση και την ευκολία των online αγορών για τις ανάγκες τους. Η τάση αυτή αναμένεται να εξακολουθήσει να αυξάνεται στο μέλλον με την περαιτέρω εξέλιξη της τεχνολογίας και την ανάπτυξη του ψηφιακού εμπορίου.

Written by admin

Exit mobile version