Ο Χρήστος Ζαν Μπατίστ αποκαλύπτει ρατσισμό στη Eurovision: “Ένα τεράστιο φάουλ”

Δεν ξέρω αν ισχύει αυτό που λέει ο κ. Μπογδάνος, η Eurovision είναι όμως από μόνη της μια ιδιαιτερότητα” τονίζει ο Χρήστος Ζαν Μπατίστ.
Ο Χρήστος Ζαν Μπατίστ μίλησε στην κάμερα της εκπομπής Super Κατερίνα και τη δημοσιογράφο Μένια Κούκου, την Πέμπτη, στον Alpha. Ο γνωστός ηθοποιός και τραγουδιστής κλήθηκε να πάρει θέση τόσο για την προσπάθεια της Μαρίνας Σάττι στη Eurovision 2024 όσο και για το δίδυμο Αλευρά – Καλούτα και τα σχόλια του Κωνσταντίνου Μπογδάνου για το ότι «η ΕΡΤ επέλεξε να στείλει έναν γκέι και έναν μαύρο».
Πιο συγκεκριμένα, αρχικά, ο Χρήστος Ζαν Μπατίστ εξήγησε πως «ο καθένας μπορεί να το δει όπως θέλει, εννοώ πως και εσείς τώρα που είστε εδώ και μου μιλάτε… «μου μιλάτε γιατί είμαι μαύρος άρα είμαι με το μέρος του Ζερόμ». Τα πράγματα όμως δεν είναι έτσι. Ότι τους εξέθεσε η ΕΡΤ, με έναν τρόπο τους εξέθεσε. Όταν είσαι ομάδα προσπαθείς οι παίκτες σου να είναι διαβασμένοι εκεί που θα πάνε».
«Οπότε είναι εξ ημισείας, μισό της ΕΡΤ και μισό των παιδιών. Φαντάζομαι ότι τα παιδιά τα επέλεξαν γιατί είναι έξω καρδιά και θα περνούσε καλά ο κόσμος. Δεν το πέρασαν; Δεν το πέρασαν, εντάξει, μπορείς είτε να τους κάνεις σχολείο είτε να μην τους ξαναπάρεις. Από εκεί και πέρα, το ότι τους επέλεξαν για την εξωτερική εμφάνιση του ενός και την ιδιαιτερότητα – που δεν ξέρω αν ισχύει αυτό που λέει ο κ. Μπογδάνος για τον κ. Αλευρά – μιλάμε για έναν διαγωνισμό που από μόνος του είναι μια ιδιαιτερότητα».
«Θα πω κάτι που μου έτυχε το 2003, το οποίο ήταν πάρα πολύ αστείο. Σε διαγωνισμό της Eurovision, που γινόταν για να στείλουν καλλιτέχνη και είχα πάει, βρέθηκε ένας άνθρωπος στα προκριματικά να μου πει «δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο «ήρθες εδώ αφού έτσι κι αλλιώς δεν έχεις φωνή να τραγουδήσεις». Μετά έγινε η ανάθεση και πήγε ο κ. Ρουβάς. Για μένα αυτό ήταν φάουλ τεράστιο και θεωρώ ότι ήταν και ρατσιστικό, ναι» πρόσθεσε, ακόμα, ο Χρήστος Ζαν Μπατίστ στη νέα του συνέντευξη.

Written by admin

Χριστόφορος Παπακαλιάτης: Δεν έχω γράψει ακόμη το απόλυτο φινάλε του Maestro

Η Πωλίνα: Όταν μια σκιά γίνεται εφιάλτης